مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

خشت اول

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ

با یاری خداوند و با زحمات خانم عبدی مدیر محترم مدرسه‌ی فرشتگان رایانه‌ای فراهم شد. نمازخانه مدرسه برای استقرار آماده شد و بر اساس کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی برنامه‌های word و paint  معرفی و هر کدام از دانش‌آموزان یک نقاشی و متن مختصری نوشتند. توضیح اینکه دانش‌آموزان سال گذشته به علت نداشتن امکانات با این برنامه‌ها آشنا نشده بودند.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
طاهره یگانه

نظرات  (۲۵)


صبحت بخیر عزیزم.خدا بهت انرژی مضاعف بده.رفیق شفیق و همکار دلسوز و فعال.دوس دارم من نفر اول باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ: جونم

خانم یگانه عزیز سلام
آفرین دست مریزاد.
ایام بکامتان

پاسخ:
پاسخ:

آخییییییییییییییییییییییییییییییش! اول شدم

پاسخ:
پاسخ: جایزه رو با هم شریک

ده س خووش
کاش همیشه تدریس به این شکل می بود و به چارچوب خشک و خالی کلاس محدود نمی شد

پاسخ:
پاسخ:
اینکه تدریس چطوری باشه دست خود ماست متشکرم موفق باشید



آنکه نقاش است و نقشی ساخته
با قلـــــــم طرح نویی انداخته
درود بر شما

پاسخ:
پاسخ:


هفت ساله بودم ؛ یک روز قبل از رفتن به مدرسه پدرم مرا به کناری کشید و گفت باید لباس مناسبی برای مدرسه داشته باشم …
تا آن زمان من فقط یک پارچه ی بزرگ پتو مانند می پوشیدم که دور یکی از شانه ها پیچیده میشد و در کمرم سنجاق میشد …
پدرم یکی از شلوارهای خودش را برداشت ، تا زانو قیچی کرد و به من گفت آن را بپوشم ؛ قد شلوار کاملا اندازه بود اما کمرش بیش از اندازه بزرگ بود ، پدرم با طنابی برایم کمربند درست کرد …
باید قیافه ی خنده داری پیدا کرده باشم اما هیچگاه کت و شلواری نداشته ام که از پوشیدن آن همان غروری را احساس کنم که هنگام پوشیدن شلوار کوتاه شده ی پدرم داشتم !!!

نلسون ماندلا

پاسخ:
پاسخ:
ممنون خانم عبدی جان

درود و سپاس فراوان...

مهر بر شما دوست و همکار مهربان مبارک باد

با بهترین ها



پاسخ:
پاسخ:

زمان آرام میگذرد و من تنها با یادت نشسته ام.دنیا هم بگذرد من از یادت نمیگذرم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام. من سال ها در کلاس های با جمعیت بالای 40 نفر تدریس کردم. همیشه آرزویم بود در مدارس 15 تا 20 نفره تدریس کنم تا کمی بتوانم با بچه ها بهتر و بیشتر دمخور و دوست باشم. راستش کمی هم نفس بکشم. اما این اتفاق تا آخر نیفتاد. قسمت نبود. سه تا کتبی که می گرفتی باید 120 ورقه را یک نفس تصحیح کنی. یا کارگاه و آن هیاهو که صدا به صدا نمی رسید و باید فکری هم به حال حنجره ات بکنی!... جدای از این نکته واقعا اگر تعداد بچه ها این قدر نرمال باشد با کمی برنامه ریزی در زمینه کامپیوتر اگر بزرگ ترها گوشه چشمی هم به مدرسه شما داشته باشند با چهار پنج کامپیوتر مشکل آموزش حل می شود. خوب است کمی فشار بیاورید به مسئولان عزیز. یا اگر در کرمانشاه خیری پیدا می شود که حتما با کمی جستجو این کار شدنی است می توانید کارگاه رایانه هم داشته باشید... امیدوارم خیلی ایده آل فکر نکرده باشم...!

پاسخ:
پاسخ:
بله استاد من هم عاشق بچه های مناطق محروم هستم ولی متأسفانه فشارها زیاد جوابگو نیست و این دانش اموزان معمولا محروم می مانند مشکل هم فقط کامپیوتر نیست ما مشکل مکان و فضای آموزشی هم داریم در یکی از روستاها متأسفانه ما تنها دو اتاق داریم که از 9 متر بیشتر نیست. و مشکل دیگر هم دوری از مراکز خرید و نبود امکانات ساده است با توجه به کتاب جدید ما باید به اینترنت متصل باشیم متأسفانه این امر غیر ممکن است چون در این مناطق اصلا به شبکه متصل نیستیم استاد اگر بخواهم نام ببرم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود من تلاش خودم را خواهم کرد محتاج دعای شما هم هستم...
سلام مهربونم
ایام به کام وامیدوارم همیشه شاد وسرافراز باشی.
خیلی دلم برایت تنگ شده
اما دوری باعث نمی شود که فراموشت کنم .
یاد روزهای خوب باهم بودن همیشه در خاطرم هست.

پاسخ:
پاسخ: روزهای خوب با هم بودن یادش به خیر
سلام
جمعه کلاس تکمیلی ضمن خدمت تشکیل نمیشه

پاسخ:
پاسخ: سلام ممنون

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکار گرامی

امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید .

با آرزوی سلامتی و بهروزی

پاسخ:
پاسخ:
متشکرم برای شما هم آرزوی موفقیت دارم
سلام ودرود برشما همکار عزیز
خسته نباشید
با پست های بسیار متنوغ وکابردی در خدمت شما هستم بسیار خرسندم از نظریات وراهنمایی شمابهره مند شوم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون همکار محترم
خسته نباشی عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
زنده باشی گلم
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ میناب تکنیک
سلام ...


نتیجه برنامه ریزی برای تغییر یک نظام آموزش از دیدگاه افرادی که مدارس نمونه و غیر انتفاعی را جامعه اماری سراسر کشور می پندارند بهتر از این نخواهد بود.

شما تنها نیستید همکار پرتلاش، بسیارند همکاران و مدارس بدون امکانات...


اما هر شروع یک تولد دوباره است..


پاسخ:
پاسخ:
تغییر نه تنها لازم بلکه واجب بود آقای رمضانی ولی ای کاش برای هر منطقه مطابق با نیازهای همان منطقه تغییرات صورت می گرفت
سلام. با مطلبی تحت عنوان "گاف عجیب در ساعات آموزش کار و فناوری!"
منتظر خواندن نقطه نظرات شما همکار گرامی می باشم.
متشکرم...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون استاد چشم میام
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۹ محمد تقی زنگانه
سلام همکار گرامی ، خسته نباشید . تحسینتان می کنم .
اگر مایلید تبادل لینک داشته باشیم .

پاسخ:
پاسخ:
حتما همکار محترم
سلام
اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد...

پاسخ:
پاسخ:
عزیزم
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم

مبارک باد عید قربان

نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس

پاسخ:
پاسخ:
عید شما هم مبارک ممنون از محبتتان
با عرض سلام و خسته نباشید همکار گرامی :

در روز باشکوه عید قربان آرزو می کنم غمهایتان قربانی شادی هایتان شود .

سلامت و پیروز و موفق باشید.

پاسخ:
پاسخ:
من هم خدمت شما همکار پرتلاش تبریک عرض می کنم ممنون از حضورتون
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۴۶ محمد تقی زنگانه
سلام خانم یگانه ، با افتخار لینکتان کردم . میبخشید با چه اسمی لینک شدم؟

پاسخ:
پاسخ:
با اسم وبلاگتون
۲۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۲۴ انجمن فرزانگان کویر
با سلام

گویند دزدی به باغ وارد شد و شروع به چیدن میوه نمود....................

پس ببستش سخت آن دم بر درخت
می زد او بر پشت و ساقش چوب سخت



انجمن فرزانگان کویر
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۲ محمد تقی زنگانه
سلام همکار گرامی با مطالب جدیدی بروز هستم . خوشحال میشم سر بزنید .

پاسخ:
پاسخ:
سلام تبریک میگم وبلاگ خوبیه با مطالب قشنگ خلاقیت شما هم برای بنده جالب بود. میری از دبیران کار و فناوری و از مدرسان استانی استان گلستان

پاسخ:
پاسخ:
از لطف شما همکار محترم ممنون و سپاسگزارم موفق و سلامت باشید
۱۹ آبان ۹۲ ، ۰۴:۴۷ کار و فناوری حیدرماه
با سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید.
با دیدن وبلاگتون آدم احساس سرزندگی و نشاط می کنه.
karofanavari123.blogfa.com

پاسخ:
پاسخ:
شما لطف دارین ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی