مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

برای ساخت و تولید MDF نیازمند الیاف خشک چوب خواهیم بود. این الیاف با استفاده از دستگاههای ریفانیرهای معمولی تحت فشار اتمسفریک و ریفانیرهای تحت فشار بخار آب تولید می گردند. این تجهیزات توانایی استفاده از انواع خرده چوب، انواع ضایعات آن را خواهند داشت بطوریکه پس از قطع زنی و اندازه بری چوب آلات گرد و یا ضایعات و در صورت نیاز پوست گیری چوب، کاملا“ خرد شده و جهت طبقه بندی به قسمت الک ها روانه می شوند و مواردی که در اندازه های از پیش تعیین شده رسیده باشند به سیلوها هدایت شده و سپس تحت عملیات پخت و بخار زنی قرار گرفته تا آماده روانه شدن به دستگاه ریفانیر شوند. آنگاه چسب زنی صورت گرفته به قسمت خنکاری هدایت می شود. ضمنا“ یادآوری می شود در قسمت الک ها، خرده چوب ها می توانند بازیافت مجدد شده و در مسیر فرآیند قرار گرفته و مواردی که قابل استفاده نمی باشند بعنوان ضایعات جمع آوری و به سایر مصارف رسانیده شود.

یکی از موارد قابل ذکر در این مرحله (یارد چوب) می باشد بعبارت دیگر عملیات تولید خمیر تخته فیبر نیازمند...
منبع: http://www.etarh.com/mdfm.htm

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۱
طاهره یگانه
از دانش آموزان بخواهید نمایشی ترتیب دهند که در آن حداقل سه شغل مربوط به بهداشت را معرفی کنند. یک کارت واکسن را بررسی و طریقه ی مراقبت از کودک بیمار را نیز توضیح دهند. به عنوان مثال:

خانمی که به یک مرکز بهداشت مراجعه می کند و کارشناس بهداشت خانواده پس از بررسی وضعیت سلامت کودک کارت واکسن  او را به بهیار مرکز سپرده تا او را برای تزریق واکسن های بعدی راهنمایی کرده و به خاطر بیماری جزئی کودک وی را به پزشک عمومی معرفی کند. پزشک عمومی هم نحوه ی مراقبت از کودک بیمار را برای وی شرح می دهد.








۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۱ ، ۱۹:۳۹
طاهره یگانه