مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۰ ثبت شده است

معمار باذوق این ساختمان های کاغذی، هنرمندی بنام "کریستینا لیهان" اهل امریکاست. او با الگوبرداری از بناهای واقعی به روشی استادانه این بناها را بوجود آورده است. سوژه های استفاده شده در این کار هنری بناهایی از قبیل برج ایفل، تاج محل و همینطور بعضی اماکن شهرهای آمریکا است. جنس اصلی استفاده شده در این آثار هنری فقط نوعی کاغذ آبرنگ بوده است.
 
 
 

 
 
 
 
 
 

منبع: پرشین استار

۱۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۰ ، ۲۰:۰۳
طاهره یگانه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با کودک دلبندتان دچار مشکل شوید یا اینکه آنقدر کم حوصله باشد که به هیچ زبانی نتوان با او سخن گفت در اکثر این مواقع با یکی دو بازی ساده می توان هم مهارتهای زندگی را به او آموخت هم ذهن خلاقش را پرورش داد:

بازی نقشها:

حداقل یک ساعت از روزتان را به این اختصاص دهید که جای فرزندتان باشید و او به جای شما نقش بازی کند اینگونه می توانید بفهمید که او از شما چه توقعی دارد.

نقاشی آیینه ای:

ورقی را از وسط به دو نیم تا کنید. بعد از کودک بخواهید فقط بر روی نیمه ای از آن به وسیله آبرنگ یا گواش نقاشی کند. بعد نیمه دوم ورق را تا کنید و دو نیم را روی هم فشار دهید. حالا ورق را باز کنید و نقاشی آینه ای حاصله را ببینید.

باغچه ای در اتاق:

بر روی دیوار اتاق کودک ورق های بزرگی بچسبانید. بعد مجله ای از گل و گیاه در اختیار کودک قرار دهید و از او بخواهید با بریدن عکس گل و گیاه و چسباندن آنها بر روی کاغذهای روی دیوار باغچه ای با گل و گیاهان مورد علاقه خود درست کند.

نقاشی پنهان:

یک عدد شمع مقوا و قلمو و آبرنگ در اختیار کودک قرار دهید. حالا از او بخواهید طرح مورد علاقه اش را با استفاده از شمع و به صورت کلی بر روی مقوا بکشد. بعد از آن با رنگ مورد علاقه اش کل سطح مقوا را رنگ آمیزی کند. در نهایت خواهد دید که نقاشی پنهان او آشکار می شود.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۰ ، ۰۴:۰۲
طاهره یگانه

طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حق

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۰ ، ۰۴:۱۹
طاهره یگانه

اگر میوه ها به شکل صحیح مصرف شوند، برای افزایش سلامتی و شادابی بسیار موثر خواهند بود.

   راه صحیح خوردن میوه ها اینست که میوه ها را بعد از مصرف غذا نخورید. میوه ها باید زمانی  خورده شوند که معده خالی است.اگر میوه ها را به این شکل صحیح بخورید، به دفع سموم بدنتان کمک خواهد کرد و در تامین انرژی مورد نیاز فعالیتهای روزمره زندگی و همچنین در کاهش وزن،موثر خواهد بود. همچنین خوردن میوه از نوشیدن آب آن بهتر است. اما اگر قرار باشد آب میوه رابنوشید طوری بنوشید که دهانتان کاملا از آب میوه پر شود و آن را آرام آرام قورت دهید، تا آب میوه با بزاق دهانتان ترکیب شود.

                                                نشریه دانشمند - شماره 575 


۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۰ ، ۰۵:۱۹
طاهره یگانه