مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

مجسمه های کاغذی

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۴:۵۶ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۱
طاهره یگانه

نظرات  (۱۷)

با سلام
وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید
خوش حال میشوم به ما هم سر بزنید
و نظر بدید ما هم چنان منتظر حظور گرم شما هستیم
بروزترین مرکز دانلود رایگان فارســـــ.ــــى
http://www.Amirm2.Tk
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۵:۱۷ قلب تپنده مغز
قلب تپنده مغز به راه افتاده است با ما همسفر شوید

---

وبلاگ جالبی داردی
با سلام
چه عکس های زیبا و دلنوازی
به نام خالق زیباییها

سلام دوست عزیز

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات.

سپاسگزارم که میهمان وبلاگم شدید و نظر زیبایی نوشتید.
شما هم وبلاگ زیبا و مطالب مفیدی دارید. با کمال افتخار آماده تبادل لینک هستم .

همیشه و همه جا شاد و سلامت و موفق باشید.
التماس دعا
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۷:۰۶ میناب تکنیک
آنتی ویروس من سایت persiangig را block کرده.

هشدار , ویروس و بدافزار می دهد. برا همین نتوانستم عکس های شما را ببینم.

نادیده زیبا هستند
به نام خدا

سلام دوست عزیز
بنده وبلاگ شما رو لینک کردم .
موفق باشید .
سلام وب لاگ جالبی دارین از عکسها لذت بردم
سری به ما هم بزنید میتونم جز’ پیوندهای وب لاگم قرار دهم
با تشکر
سلام
واقعا زیبا و تعجب برانگیزه
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۰۱ میناب تکنیک
آنتی ویوسم را غیر فعال کردم.

تصاویر زیبا و جالبی بود.

عجب کارهایی می کنن این چینی ها؟؟؟؟!!

اینها کاغذی هستند یا گچی؟

زیبابودن.

پاینده باشید.

۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۰:۵۰ دنیای حرفه و فن
سلام. زیبا بودند. متشکرم.
سلام
خیلی عالی بود
واقعا خستگی این چند روز ازتنم دراومد
دستت درد نکنه
سلام
خانم یگانه خوبی نر م افزار هایی رو که خواسته بودی همراه با آموزش انیمیشن سازی ،ساخت فایل های فلش براتون آماده کردم در ضمن شما که خودتون در ساخت فایل های PowerPoint بسیار مهارت دارید.
این نرم افزار و آموزش PowerPoint خیلی حرفه ای و عالیه دختر دایی م که دبیر حرفه و فن و خونه شون تهرانه با استفاده از اون تونست تو چندین جشنواره ی آموزش وپرورش اول بشه.


ممنون از لطف شما
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۳۲ حرفه وفن سارویه
سلام
چه زیبایند مجسمه های کاغذی
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۲۰ میناب تکنیک
سلام

برای دریافت پاسخ سوال قبل و دیدن تصاویری از واقعیت های بشاگرد دعوت دارید.

منتظر شما هستم.
با سلام
حسن سلیقه و مطالب انتخابی بیانگر روح دقیق و نکته بین شماست.به وبلاگ من هم سری بزنید.آماده تبادل لینک با شما هستم
جالب بود!
موفق باشید.
سلام عزیزم
بازم مثل همیشه عالیه.خیلی زیباست.با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی