مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

Unknown

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۴:۴۰ ق.ظ
آخرین جلسات درس حرفه و فن را گذراندیم سعی داشتم همه ی کارهای متنوع و جذاب را برای جلسات آخر نگه دارم. و فکر می کنم شیوه ی موثری بود زیرا اواخر سال دانش آموزان کشش انچنانی برای درس گرفتن و مطالب جدید ندارند به هر حال تعداد زیادی عروسک دوختند و تزئینات فوق العاده زیبایی برای سالادهایی که آماده کرده بودند . در زیر نمونه های کوچکی از این کارها را ببینید.

تزیین سالاد با سیب زمینی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۲/۳۰
طاهره یگانه

نظرات  (۶)

۳۰ ارديبهشت ۸۸ ، ۱۲:۵۵ عبدالهی - جوانرود
سرکارخانم یگانه شمالطف دارین
درمورد ادامه تحصیل هم در خدمتتان هستم
بعدش وبلاگتون را به وبلاگ گروه آموزشی حرفه و فن جوانرود لینک زدم مطالب قابل استفاده و مناسبی دارد وبلاگ شخصی من فعلا جنبه تمرینی دارد برای همین بود که دیر متوجه پیام شما شدم
معذت و موفق باشید.
سلام
خسته نباشید.
همیشه انجام کار عملی
برای بچه ها جذاب تر از برخی
مطالب تئوری است. موفق باشید.
۰۲ خرداد ۸۸ ، ۲۰:۲۹ عبدالهی - جوانرود
خانم یگانه سلام
متشکر که لینک کردی
درمورد سوالتون بله خودم مدیر وبلاگ هستم اما متعلق به همکاران حرفه و فن جوانرود است
در مورد راهنمایی تان ممنون حتما به کار خواهم بست اما بیشتر در لود عکسها مشکل پیش میاد.
موفق باشید
۰۴ خرداد ۸۸ ، ۰۸:۱۳ گروه درسی حرفه و فن میناب
سلام

وقت شما بخیر همکار گرامی


مطالب مفید و جالبی بود.(خصوصا در باره بره موم). استفاده کردم.

کارهای عملی دانش آموزان هم جالب و قشنگ بودن. البته زحمات دبیر آنها را نباید نادیده گرفت.چرا که این نشان از تلاش و توجه شما نسبت به فعالیت های عملی است.


آموزش همه مطالب تئوری برای بکار بستن آنهاست.

برایتان آروزی موفقیت و سر بلندی دارم.

۰۵ خرداد ۸۸ ، ۰۳:۴۷ کارشناسی آموزش راهنمایی
بسمه تعالی
با سلام خدمت شما خواهر محترم
وبلاگتان بسیار عالی است در تابستان نیز کار را تعطیل نکنید و ادامه دهید و درصورتی که مطلبی داشتید توسط آموزش جهت استفاده همکاران بیشتری با نام و مشخصات خودتان قابل انتشار است .
با تشکر
سلام از وبلاگ زیبات دیدن کردم جالب بود دست حق همرات علی ومریم رو ببوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی