مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

Unknown

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۸۸، ۰۶:۲۷ ق.ظ
برای تدریس واحد ۲ حرفه و فن سال سوم از اسلایدهای زیر استفاده کنید. در مرورگر ie روی لینک زیر راست کلیک کنید و گزینه Save target as را انتخاب کنید در مرور گر فایرفاکس روی لینک راست کلیک کنید و گزینه Save link as  را  انتخاب کنید. در هنگام تدریس  اسلایدها را با توجه به ترتیب موضوعات کتاب باز کنید. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۳۰
طاهره یگانه

نظرات  (۱۲)

۳۰ مهر ۸۸ ، ۱۱:۳۴ دنیای حرفه و فن
سلام
متشکرم از اظهار لطفتان. البته بنده فکر می کنم که ما باید حق خود را از آقایان
بگیریم. نمی شود بنده یک زحمتی را متقبل بشوم و امتیازش را دیگران بگیرند. آیا شما
قبول دارید که مثلا اول الگوهای تدریس برتر شوید و به طرح درس و فیلم آن تنها نیم امتیاز بدهند؟! می بینید که مشکل من یکی دو مورد نیست. در ضمن از اسلایدهای شما هم حتما استفاده می کنم. البته هنوز آنها را بررسی نکرده ام. با تشکر از زحماتتان. موفق باشید.
سلام. همکار خوبم
زحمات شما بی نظیر و قابل تقدیر .اگه دبیر حرفه بودم حتما از این اسلاید های خوب استفاده می کردم ولی من انگلیسی تدریس میکنم. شما منو یاد معلم خوب حرفه وفن دوران راهنماییم انداختید.من خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. کاش امکانات اون موقع مثل الان بود وشما هم معلمم بودید.معلم های مثل شما باعث افتخار ما هستید .اما افسوس که قدر دان زحمات معلم در آموزش و پرورش کم پیدا میشه.آرزوی موفقیت وشادمانی برایتان دارم. با سپاس
سلام
پیشاپیش ولادت آقا امام رضا علیه السلام را به شما تبریک عرض می نمایم.
موفق باشید.
۰۴ آبان ۸۸ ، ۰۸:۱۸ حرفه و فن میناب
سلام

اسلایدهای قشنگ و زیبایی بودند.

باید به خلاقیت شما آفرین گفت.

زیبا بودند.

پاینده باشید.
۰۴ آبان ۸۸ ، ۱۹:۲۸ حرفه وفن لالی
سلام
اسلایدهای جالبی بود
من بااجازه شما اونو به همکاران ودانش آموزان نشون می دم

ماراازلینک کردن فراموش نکنید
یگانه عزیز سلام
وبلاگت عالیه واز اون عالی تر محتوای الکترونیکی بود که تهیه کرده بودی .
بابت قصوری که متذکر شده بودی خیلی عذر خواهی می کنم.
وشما از این لحظه در جمع بهترین دوستان حرفه وفن رضوی قرار دارید .
اگه قابل بدونی.
متشکرم.
سلام معلم عزیز
خیلی زحمت می کشید . مطالبتان به روز و علمی است امیدوارم موفق باشید
۰۹ آبان ۸۸ ، ۰۳:۳۰ حرفه و فن میناب
سلام از لطف شما سپاسگزارم.

امیدوارم شما همیشه سالم و پایدار باشید.
۱۲ آبان ۸۸ ، ۱۷:۵۸ حرفه وفن سارویه
سلام
خلاقیت و ابتکار بسیار جالبی است.
شما اینک با افتخار لینک شدید.و............ شما هم اگر قابل دونستید.
سر بلند باشید.
۲۰ آبان ۸۸ ، ۱۶:۰۶ مدیر یه مدرسه راهنمایی
سلام بر تو معلم ارجمند
تو مرا بیاد معلم ها و دبیران خوب دوران تحصیلم انداختی.
واقها که اسلایدهای جالبی بود
اگر بتونید برای همه واحد ها همچین کاری رو کنین واقعا گل کاشتین
متاسفانه به این درس کمتر توجه شده
واقها کارتون قابل تقدیره
سلام طاهره جون خسته نباشی معلومه که کارت حرفه ایه وبا عشق تهیه میکنی من که خیلی لذت بردم و برای خودم اسلایدها رو دانلود کردم امیدوارم یه روز آموزش وپرورش پر از دبیرهای خلاقی مثل شما بشه.مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی