مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

آزمون توانایی مشاهده

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۰۱ ق.ظ

(اگر می خواهید سرعت بینایی خود را تشخیص دهید خود را با این آزمون بیازمایید)

آزمون توانایی مشاهده

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۱۳
طاهره یگانه

نظرات  (۵)

با سلا م لطفا شما و خانم بیات روزپنجشنبه در محل ناحیه 3 حضور داشته باشید ( در مورد مسابقه وبلاگ نویسی )و اگر درس دارید به مدیران بفرمایید با آموزش هماهنگ کنند .
می توان در سایه آموختن
گنج عشق جاودان اندوختن

اول از استاد، یاد آموختیم
پس، سویدای سواد آموختیم

از پدر گر قالب تن یافتیم
از معلم جان روشن یافتیم

ای معلم چون کنم توصیف تو
چون خدا مشکل توان تعریف تو

ای تو کشتی نجات روح ما
ای به طوفان جهالت نوح ما

یک پدر بخشنده آب و گل است
یک پدر روشنگر جان و دل است

لیک اگر پرسی کدامین برترین
آنکه دین آموزد و علم یقین

شعر از شهریار


روز و هفته معلم بر شما و همه ی معلمان مبارک باد .
ایستاده بودم منتظر به امید دستی که پنجره ام را به روی روشنائی باز کند و تو آنرا گشودی با سخاوت خورشید و رحمت باران .
دانه ام را از کویر نادانی بیرون آوردی و در دشت علم رویاندی . من با دستهای تو بارور شدم و رشد کردم ، تو مرا به انتهای دشت هابردی .در آنجا اقاق هائی دیدم که نور می پاشیدند و از دیار شب گذر می کردند.تو یک اقاقی به دستم دادی و راهم را روشن نمودی اینک ما ایستاده ایم من و تو ، تا که بازکنیم پنجره بسته را به روی طالبان نور . روبرویمان دریچه ای است که به دشت روشنائی گشوده میشود.


روزتان مبارک.

آزمون جالبی بود. خودتون چه نمره ای رو کسب کردید؟؟؟؟؟


من 17 شدم
از قدیم به ما می گفتن چشم عقابی !
آزمون سخت تر گیر آوردی خبرمان کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی