مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

پاور پوینت سال اول

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰۸:۱۰ ق.ظ
برای تدریس واحد ۲ حرفه و فن سال اول از اسلایدهای زیر استفاده کنید. در مرورگر ie روی لینک زیر راست کلیک کنید و گزینه Save target as را انتخاب کنید در مرور گر فایرفاکس روی لینک راست کلیک کنید و گزینه Save link as  را  انتخاب کنید. فایل مربوطه برای تدریس تا آخر مولد الکتریکی میباشد و ادامه‌ی آن را در اولین فرصت آماده خواهم نمود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۳
طاهره یگانه

نظرات  (۱۳)

۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۸:۲۴ راه ایرانــــــی
درود ایزد یکتا برشما باد.
من در وبلاگم مطالب جالبی دارم.
خوشحال می شوم به من سر بزنید....
۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۹:۵۶ ناصری خواه
سلام دوست گلم
مثل همیشه عالیه.طراحی و تنظیمش خیلی خوبه.من که خیلی خوشم اومد.
آرزو میکنم روز به روز موفق تر شوی .ممنونم که بخاطر زحماتت.
سلام
عالی بود
۲۳ مهر ۸۹ ، ۱۰:۱۷ میناب تکنیک
سلام

آفرین برشما.

واقعا جالب و زیباست.

ولی در حال حاضر به درد من نمی خوره. چون تدریس ندارم. بایگانی می کنم برای آینده.
۲۳ مهر ۸۹ ، ۱۰:۳۲ میناب تکنیک
سلام

آفرین برشما.

واقعا جالب و زیباست.

ولی در حال حاضر به درد من نمی خوره. چون تدریس ندارم. بایگانی می کنم برای آینده.
با سلام
اسلاید PowerPoint بسیار عالی و حرفه ای بود. بدون شک با ممارست و تمرین بیشتر در این زمینه شاهد ارائه ی کارهایی فوق العاده از شما دبیر ساعی و زحمت کش در این زمینه خواهیم بود.
سلام همکار گرامی
پاور پوینت جالبی بود . مطمئنا زحمت فراوانی برای آن کشیده اید. برای شما ارزوی موفقیت و بهروزی را دارم.
۲۴ مهر ۸۹ ، ۰۷:۵۸ حرفه وفن رضوی
عای بود خانم یگانه عزیز
سپاس فراوان
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۶:۳۰ حرفه وفن لالی
سلام
جالب بود خسته نباشید
سلام
جالب بودخسته نباشی
۲۷ مهر ۸۹ ، ۱۳:۱۴ دنیای حرفه و فن
سلام. می دانم که تهیه پاورپوینت کار پر زحمتی است. در ضمن هر چه خواسته باشی دقیق تر و زیباتر باشد وقت بیشتری می طلبد. البته الان در حال دانلود آن هستم که بعد نظرم را می نویسم. متشکرم از تلاشتان.
سلام
همکار محترم از این دستی تو نوشتن داری خیلی خوشحالم لطفا بیا و در وبلاگ من هم نظر بده
۱۹ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۰۶ فرامرز تیموری
سلام تیموری هستم دبیر حرفه وفن مدارس گنبد کاووس
اسلایدهای جالبی بود
من بااجازه شما اونو به همکاران ودانش آموزان نشون می دم

ماراازلینک کردن فراموش نکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی