مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

db.hoo.ir

جایی از این دنیای خاکی بعد از عبور از خیابان های پر ترافیک و راه کمربندی شلوغ تر از آن وجاده ای فرعی و در کناره آن راهی خاکی وچند مزرعه وجالیز ...
به گوشه ای در دنیاخواهیم رسیدکه یکی از قشنگ ترین وبهترین گوشه های دنیاس!
توش دنیایی از عشق وزیبایی جمع شده.و من امروز رد این عشق و زیبایی را در کلبه ی حقیرانه ی دنیای مجازیم دیدم و لمس کردم. زمانی که مشغول کارهای روزمره ام بودم این کلبه پذیرای بیست و پنج گل نوشکفته از این گوشه زیبای دنیا بوده.

اینجا هم بعد از گذر از دو میدان و یک بزرگراه و یک جاده ی خاکی به گوشه ای از دنیا میرسیم که یکی از قشنگترین گوشه های دنیاست شما طلوع زیبای خورشید را از آنجا خوب می بینید و ما غروب زیبایش را. از همینجا از جانب خودم و همه ی دانش آموزانم به شما سلام می کنم و از تمامی محبت هایتان تشکر.

مهساوزهره ـ زکیه خرسند و فاطمه بی غم ـ حوریه زنگنه ـ زهرا ـ رکساناورومیناورویا ـ مهرانه و فرزانه ـ محدثه و زهرا ـ سبا و عسل ـ فاطمه وعادله ـ سارا و فائزه ـ زهراوزهره ومعصومه ـ فائزه وفاطمه

نام تک تکتان را با عشق نوشتم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۹
طاهره یگانه

نظرات  (۷)

۲۹ مهر ۸۹ ، ۱۱:۴۵ دنیای حرفه و فن
سلام. این هم کار خوبی است که توسط خانم رجایی انجام میشه و بسیار خوبه.
بچه های ما هنوز یک جستجوی ساده هم بلد نیستند. اتفاقا به وب ما هم تشریف
آوردند ولی خب ما بی معرفت بودیم و پست برایشان نزدیم ولی خلاقیت شما بهتر
از من بود... کار قشنگی کردید. انشاءالله ما هم می خواهیم این کار را انجام دهیم.
نمونه اش جدول فناوری که باید حل کنند در دنیای مجازی... در ضمن بازدید وب هم بالا می رود. از طرفی خوشان هم علاقه مند می شوند. الان چند نفر از بچه های ما وب زده اند و من هم حمایتشان می کنم. اما خانواده ها تعدادی مخالف حضور بچه های راهنمایی هستند و اینترنت را امن نمی دانند و تا حدی هم حق دارند...
۲۹ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۸ شهرام شهبازی
سلام خانم معلم
این ها که گفتی بچه های کدام مدرسه اند؟
سایه شما بالای سرشان انشالله
یه دانش آموز داشتم سال 84 به نام حمیرا کرانی که اهل کرانی بود و اون موقع میومد مدرسه ی فرامان .متاسفانه چند روز پیش سکته کرده !درست چند روز قبل از ازدواجش خیلی ناراحت و متاثر شدم .
این سومین دانش آموزمه که خبر مرگش رو می شنوم.
بهرام عبدیانی یه دانش آموز نمونه بود اونم بچه ی کرانی بود که روبروی کارخانه سیمان همراه پدرش تصادف کرد و مرد.برادر دوقلوش عرفان الان سوم دبیرستان دانش آموزمه .اما بهرام یه چیز دیگه بود.
یه دانش آموز دیگه هم داشتم مدرسه ی روستای چالابه اون وقتا سال اول راهنمایی بود سال 83 اما ناراحتی مغزی داشت.چند وقت پیش آقای نوری گفت که مرده
دنیای خیلی بی وفایی داریم.
راستی وبلاگ رفع فیلتر شد
۲۹ مهر ۸۹ ، ۱۷:۴۷ حرفه وفن سارویه
سلام
بچه ها همیشه دوست داشتنی اند .
چون در هر سنی هم باشی برای پدر و مادر همیشه بچه هستی.
۲۹ مهر ۸۹ ، ۲۱:۱۷ حرفه وفن رضوی
همکار عزیز و خواهر خوبم خانم یگانه
نمی دونم چه طور من و دخترانم باید از لطفتون تشکر کنیم
کامنهای بچه های من در قدر دانی از زحمات شما و سایر معلمان خوب این سرزمین است که البته شما اونو با زحمتی مزاعف به زیبایی و به مهر پاسخ گفتید
سپاس
سلام
دست شما درد نکنه.
عالی بود عالی
سلام
وبلاگتون رو با چه اسمی لینک کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی