مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

بازدید

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۸۹، ۰۷:۰۳ ب.ظ

برای دیدن عکسهای بازدید از روضه ی رضوان مدرسه ی عفت روی لینک زیر کلیک کنید

بازدید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۹
طاهره یگانه

نظرات  (۴)

سلام
دستتون درد نکنه
سلام
متاسفم همه عکس هارانزدم ببخشی بایدبلوتوثش میکردم خودت میزدی عکس هابه دلم نبود



بی خیال فدای سرت همون سه تا خیلی هم خوبه
سلام
وبلاگ خوبی دارید خانم یگانه .
انتقاد : از کار عملی بجز فعالیت ها ی کتاب من ندیدم خواهشا چند فعالیت غبر کتابی برا هر فصل بگذارید.
دعوت: منم سرگروه حرفه محل خدمت خودم هستم . مایل به همکاری می باشم .خوشحال میشم تشریف بیاورید .
http://a-abadiyan.blogfa.com/
خسته نباشید خانم یگانه
متاسفانه من محل خدمت شما را نمی دانم برای لینک کردن وبلاگتون نیازمند اسم شهر شما می باشم.
خانم یگانه( حرفه- ؟)
؟ = اسم شهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی