مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

همه دعا کنیم

شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۲۳ ب.ظ

 از صمیم قلب همراه با پدر و مادر و سایر افراد خانواده ی این فرشته کوچک برای بهبود کاملش دعا کنیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۲۱
طاهره یگانه

نظرات  (۵)

سلام
ممنون که سر زدی.
رو چشمم دلمه هم برات میفرستم
یه برگه گروههای آموزشی دستم داری جطور به دستت برسونمش؟
طفلک پسر دایی خانم ناصری خواه
وقتی فهمیدم مریضه خیلی ناراحتش شدم انشاالله خدا همه مریضارو شفا بده
۲۲ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۲۹ ناصری خواه
سلام یگانه جون
واقعا با قرار دادن این پست منو شرمنده لطف خودت کردی.خیلی ممنونم .میدونم حتما خدا دعای شما عزیزانو مستجاب میکنه و هرچه زودتر پسردایی عزیزم به خونه و پیش ما برمیگرده.از همگی شما دوستان گلم تشکر میکنم و از صمیم قلب برای همگی شما و اطرافیانتون آرزوی سلامتی و خوشحالی دارم.
سلام عزیزم
از خدای بزرگ خواهان شفای این مریض هستم.
سلام دوست خوبم
خداوند همه بیماران را شفا دهد.به خصوص این کودک
۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۹:۳۴ ناصری خواه
سلام
خوبی خواهر گلم؟
شکر خدا کوروش از بیمارستان مرخص شد.الان حالش خوبه
بخاطر دعاهاتون ممنونم
از طرف من بچه های گلتو ببوس.میدونم تاثیر دعای اونا زیاد بوده.تا مرخص شد اومدم این خبرو بهت بگم.




خدا رو هزار مرتبه شکر از صمیم قلب خوشحالم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی