مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

داستان کوتاه

سه شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۵۹ ب.ظ

در صحرا بمان
اسب سواری پرسید:"چرا در صحرا زندگی میکنید؟"
- " زیرا نمی توانم کسی باشم که می خواهم."
اسب سوار گفت:" هیچکس نمی تواند. اما باید تلاش کرد."
-" غیر ممکن است. وقتی می خواهم خودم باشم مردم با احترامی کاذب با من رفتار میکنند. وقتی می خواهم به دینم اعتقاد واقعی پیدا کنم، آنها شک می کنند. همه فکر میکنند از من قدیس ترند، اما وانمود می کنند گناهکارند ، تا به من اهانت نکرده باشند. تمام مدت می خواهند نشان بدهند که مرا قدیس می دانند؛ شده اند سفیران شیطان، با گناه غرور مرا وسوسه می کنند."
اسب سوار گفت:" مشکل تو این نیست که می خواهی کسی باشی که هستی مشکلت این است که نمی توانی دیگران را آنگونه که که هستند بپذیری. بهتر است همین طور در صحرا بمانی"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۰۴
طاهره یگانه

نظرات  (۵)

۰۵ مرداد ۹۰ ، ۱۰:۲۴ کتابخانه صوتی
سلام دوستان عزیز
بخش کتابخانه صوتی شعرا به وبلاگ عشق معلمی اضافه شد.
شروع کار با دیوان ارزشمند پروین اعتصامی
شما می توانید این اشعار را با تلفظ صحیح و به صورت فایل صوتی با پسوند MP3 و با حجم بسیار کم دانلود نموده و ضمن کار با کامپیوتر، این اشعار زیبا را گوش کنید و لذت ببرید.
قصد دارم کل دیوان را بر اساس ترتیب الفبایی عنوان اشعار، تقدیم نمایم. بنابراین به راهنمایی و نظر ارزنده شما دوستان و همکاران فرهیخته نیاز مضاعف دارم.
ورود به کتابخانه صوتی
http://mehrbaran49.blogfa.com/cat-43.aspx
۰۷ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۰۵ انجمن فرزانگان کویر
با سلام

با طایفه ای از بزرگان به کشتی در نشسته .......

تا توانی درون کس مخراش

کاندرین راه خارها باشد

انجمن فرزانگان کویر
۰۸ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۵۴ میناب تکنیک
هر دو مقوله آفت روابط اجتماعی است.

چه اینکه خودمان نباشیم و در پشت نقابی کاذب خود را مخفی کنیم
چه اینکه قدرت پذیرش دیگران را آنگونه که هستند نداشته باشیم.
قُل قُل گرم سماور در اتاق / می‌برد من را به عصر کوزه‌ها

می‌برد تا لحظه‌ی افطارها / می‌برد من را به ماه روزه‌ها . . .

آغاز ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
باز امشب حق صدایم کرده است.
وارد مهمان سرایم کرده است.
با همه نقصی که درمن بوده است.
بازهم اودعوتم بنموده است.
پیشاپیش استشمام عطر خوشبوی رمضان گوارای وجودتان.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی