مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

زیر بشقابی نمدی

پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۵۷ ق.ظ

ساخت این زیر بشقابی زیبا، بسیار آسان و مواد مصرفی آن نیز کم هزینه است. از این روش می توانید در تهیه پادری هم استفاده کنید.

وسائل لازم:

1. نمد یا موکت در رنگ های متنوع

2. چسب قابل شستشو(مانند چسب موکت)

3. نخ های رنگی قلاب بافی

موکت یا نمدهای رنگی را در ابعاد مناسب ببرید. توجه داشته باشید که باید یک تکه نمد به اندازه کامل نقشه برای زمینه کار داشته باشید تا نقشه را با تکه های کوچکتر روی آن بسازید.

تکه های بریده شده را با چسب مخصوص به شکلی که تمایل دارید به یکدیگر بچسبانید. می توانید در پایان کار، لبه ها را نیز با نخ قلاب بافی بیارایید.

برای اینکار بهتر است چسب را با فاصله یک سانتیمتر از نوک لبه قرار دهید. زیرا در غیر اینصورت دوختن لبه ها دشوار می شود. تکه ها را در ابتدا به سلیقه خود رنگ آمیزی کنید و سپس برش بزنید.

حال آنها را در کنار هم قرار دهید و با چسب از لبه به یکدیگر بچسبانید. در صورت تمایل، می توانید لبه های کار را به مدل دندان موشی با نخ های قلاب بافی رنگی، بخیه بزنید و گره ها را هم در بین لایه ها با کمی چسب پنهان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۰
طاهره یگانه

نظرات  (۴)

۲۰ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۰۹ حرفه وفن 22بهمن
سلام بر همکار گرامی ازاینکه می بینم دوباره به روز هستی خوشحالم که خوب و سرحال هستین وامیدوارم که از این ماه پر فضیلت نهایت استفاده را ببرید و مارا از دعاهایتان درنمازهای تراویح و قیام فراموش نکنید
۲۱ مرداد ۹۰ ، ۱۶:۵۲ میناب تکنیک
سلام

ماه رمضان ما ماهیگیری نمی کنیم.

برنامه ریزی. خانوم ها برنامه ریزان خوبی هستند البته نه در خرید و خرج کردن پول ........
سلام
دستت درد نکنه
سلام
احسنت به این حسن سلیقه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی