مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

تامل بر یک آموزه

جمعه, ۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۲۴ ق.ظ

بن ابویه می گوید:

"کسی که به روی درس های زندگی آغوش گشاید و خود را با پیش داوری تغذیه نکند، همچون برگ سفید است که خداوند کلمات خود را بر آن می نگارد.

" آن که همواره با بدبینی و پیش داوری به جهان می نگرد، همچون برگی نوشته شده است که کلامی جدید بر آن نوشته نخواهد شد.

" خود را نگران آن چه می دانی یا نمی دانی نکن. نه به گذشته بیندیش و نه به آینده، فقط بگذار دستان خدا هر روز، شگفتی های اکنون را برای تو بیاورند."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۴
طاهره یگانه

نظرات  (۱۱)

۰۴ آذر ۹۰ ، ۱۲:۲۵ میناب تکنیک
جملات زیبا و امید بخشی است.
۰۴ آذر ۹۰ ، ۱۷:۰۲ سعید باوفا
سلام دوست عزیز

در مجالی که برایم باقیست باز همراه شما مدرسه ای می سازیم که در آن آخر وقت به زبانی ساده شعر تدریس کنند و بگویند که تا فردا صبح خالق عشق نگهدار شما
۰۵ آذر ۹۰ ، ۱۷:۲۹ حرفه وفن سارویه
سلام
ایام تسلیت
۰۵ آذر ۹۰ ، ۱۸:۲۲ انجمن فرزانگان کویر
با سلام
نه از تو و نه از من ! .......

در کنار دجله روزی با یزید
می شدی با جمع یاران و مرید

ناگهان بانکی ز بام کبریا
سوی اوآمد که ای شیخ ریا !

انجمن فرزانگان کویر
سلام. من املام خوبه میخواستم خودمونی بنویسم. در ضمن جملات خوبی نوشتین
سلام
سلام
آموزه ی مفیدی بود.
باید سعی کنم آن را همیشه نصب العین نمایم.
آرزوی موفقیت.
سلام و درود. دوست و همکار گرامی وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارین . بنده با اجازه لینکت کردم . اگه دوس دارین وبلاگ بنده را با عنوان حرفه و فن مشگین سبز لینک بفرمایید. خیلی ممنون
۰۹ آذر ۹۰ ، ۱۱:۴۴ دنیای حرفه و فن
سلام. حق به جانب شماست. من هم قبول دارم. بچه ها دوست دارند کار کنند
و حقشان نیز همین است. ولی باید قبول کنیم که انجام هر کاری نیاز به امکانات
و فضا دارد. حال اگر خدای نکرده حادثه ای متوجه دانش آموز شود جواب معلم
و مسئولین چه خواهد بود...؟ از طرفی من هم در حیاط و کلاس کار عملی انجام
داده ام و اکثر موفق شده ایم ولی نوعی ریسک محسوب می شود... حتی آینده
شغلی ما را تهدید می کند... متشکرم.
سلام دوست خوبم
فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور آزادگان حضرت ابا عبدا... الحسین را تسلیت عرض می کنم .

مطلبتون هم بسیار آموزنده بود.
پاینده باشی
سلام
ایام عزاداری اباعبدالله الحسین و 72 تن از یارانش را تسلیت عرض مینمایم.
با پست /به این شرط که مسیحی بشی/ به روزم و منتظر حضورشما... .
التماس دعا... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی