مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

آموزش مقدماتی دایرکتور 11

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ

برای ایجاد نمایش در دایرکتور احتیاج به عناصر رسانه ای داریم. این عناصر در قسمتی به نام cast نگهداری می شوند تا در صورت لزوم در نمایش شرکت کنند. در واقع دایرکتور می تواند مجموعه ای از castها را دارا باشد که هر کدام از آنها مجموعه ای منحصر به فرد از cast memberها را نگهداری می کنند. در برنامه دایرکتور cast memberها می توانند در cast نگهداری شوند تا وقتی که به صحنه یا stageفراخوانی شوند. هر cast member میتواند به طور همزمان در چند نقطه stage ظاهر شود.

برای باز کردن پنجره cast از طریق منوی window- castرا انتخاب کنید. هر عنصر یا cast member توسط یک شماره و یا یک نام اختیاری شناسایی می شود. هر cast member در پنجره cast دارای یک آیکون کوچک است که نوع آن را نشان می دهد . برای وارد کردن یک عنصر به برنامه در یکی از پنجره های cast کلیک راست کرده گزینه import را انتخاب می کنیم و عنصر مورد نظر را انتخاب می کنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۹
طاهره یگانه

نظرات  (۳)

۳۰ تیر ۹۱ ، ۰۸:۰۵ حرفه و فن سارویه
سلام
برنامه های حاضر و تولید محتوا دیگر بخش مهمی از تدریس دبیران را در حال حاضر و با ورود به بحث هوشمند سازی مدارس تشکیل می دهد.
۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۰:۵۱ میناب تکنیک
سلام
دست شما درد نکنه.

نرم افزار جالبی است.

۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۸ میناب تکنیک
ماه شعبان با تمام اعیاد و خوشی هایش در غروبی اینچنین زیبا نغمه رفتن سر می دهد تا آمدن بهاری دیگر را در قلب تابستان گرم شاهد باشیم.

بهار دلها .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی