مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

شعر پاییز

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۰۸ ب.ظ

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

پاییز یک شعر است
یک شعر بی‌مانند
زیباتر و بهتر
از آنچه می‌خوانند

پاییز، تصویری
رؤیایی و زیباست
مانند افسون است
مانند یک رؤیاست

سحر نگاه او
جادوی ایام است
افسونگر شهر است
با این‌که آرام است

او ورد می‌خواند
در باغ‌های زرد
می‌آید از سمتش
موج هوای سرد

با برگ می‌رقصد
با باد می‌خندد
در بازی‌اش با برگ
او چشم می‌بندد

تا می‌شود پنهان
برگ از نگاه او،
پاییز می‌گردد
دنبال او، هر سو

هرچند در بازی
هر سال، بازنده‌ست
بسیار خوشحال است
روی لبش خنده‌ست

من دوست می‌دارم
آوازهایش را
هنگام تنهایی
لحن صدایش را

مانند یک کودک
خوب و دل انگیز است
یا بهتر از این‌ها
«پاییز، پاییز است!»


شاعر: ملیحه مهرپرور


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
طاهره یگانه

شعر

نظرات  (۱۰)

سلام همکار گرامی...
در آستانه سال تحصیلی جدید با پستی تحت عنوان
" انباردار و راننده در کلاس درس! " منتظر ارائه نظرات ارزشمند شما
در این زمینه مهم هستم... متشکرم.

پاسخ:
پاسخ:
چشم استاد خدمت می‌‌رسم
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۸ حرفه وفن لالی
سلام همکار گرامی
آرزوی موفقیت در سال تحصیلی جدید

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از لطف شما بر شما هم مبارک
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۴ حرفه وفن لالی
سلام
با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی لذا تصمیم گرفتم که بیشتر تمرینات و مسائل به ظاهر مشکل فصل اول رو حل کنم که همکاران نیز مشکلی نداشته باشند.
منتظر پیشنهادهای شما نیز هستم.

مطلب اول: حل جدول صفحه 4

پاسخ:
پاسخ: ممنون همکار محترم موفق باشید
اول مهر، روز طلوع دوباره صبح دانش بر سحرخیزان و دلدادگان عرصه علم مبارک باد.

مرسی عزیزم بابت روز دانشگاه

پاسخ:
پاسخ:
ممنون عزیزم
من کاری نکردم انجام وظیفه بود
باسلام فرا رسیدن بهار تعلیم وتربیت را به شما همکار محترم تبریک عرض میکنم.

پاسخ:
پاسخ:
متشکرم بر شما هم مبارک ممنون از حضورتون
سلام خانووووووووم
شروع سالتحصیلی جدید رو بهتون تبریک میگم.انشالله همه با کمک هم،ایرانِ باسواد به معنی واقعی رو بسازیم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون بر شما هم مبارک و امیدوارم
سلام عزیزم
اغاز بهار تعلیم و تربیت بر شما همکار گرانقدر و کلیه همکاران و دانش اموزان دانشجویان و اساتید تبریک میگویم.سالی پربار همراه با سلامتی و نیکبختی برایتان آرزو دارم


پاسخ:
پاسخ:
سلام گلم
ممنون عزیز دلم بر شما هم مبارک
پاییز یک شعر است
یک شعر بی‌مانند
زیباتر و بهتر
از آنچه می‌خوانند

پاییز، تصویری
رؤیایی و زیباست
مانند افسون است
مانند یک رؤیاست

سحر نگاه او
جادوی ایام است
افسونگر شهر است
با این‌که آرام است

او ورد می‌خواند
در باغ‌های زرد
می‌آید از سمتش
موج هوای سرد

با برگ می‌رقصد
با باد می‌خندد
در بازی‌اش با برگ
او چشم می‌بندد

تا می‌شود پنهان
برگ از نگاه او،
پاییز می‌گردد
دنبال او، هر سو

هرچند در بازی
هر سال، بازنده‌ست
بسیار خوشحال است
روی لبش خنده‌ست

من دوست می‌دارم
آوازهایش را
هنگام تنهایی
لحن صدایش را

مانند یک کودک
خوب و دل انگیز است
یا بهتر از این‌ها
«پاییز، پاییز است!»

پاسخ:
پاسخ:
جوووووووووووووووووونم
ن والقلم…
علم را بیاموزید و به آن عمل کنید. پیامبر اکرم ص

باز هم اول مهر، بوی خوب مدرسه
آشتی تخته سیاه با حساب و هندسه
صفی از شکوفه ها که رسیدند از سفر
یه معلم جدید یه کلاس تازه تر
….
تبریک بنده را به مناسبت فرا رسیدن بهار علم و عمل بپذیرید… متشکرم.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون استاد شرمنده کردین بر شما هم مبارک
سلام .تبریک می گم فارغ التحصیلی شما را . امید است مراتب با لاتر شما را ببینم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنونم زحمت افتادید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی