مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

ویرایش متن

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ق.ظ

بعد از آموزش برنامه paint و ذخیره فایلها در یک درایو و پوشه جدید برنامه Word و یا Word Pad را آموزش می‌دهیم که دانش‌آموزان بتوانند در مورد نقاشی‌ها مطلبی بنویسند و آن را ذخیره نمایند. با این کار راه ذخیره کردن و دوباره باز کردن و ویرایش نوشته‌ها و نقاشی‌ها را نیز می‌آموزند.



















نظرات  (۸)

سلام کاش راهکاری برای ما که کامپیوتر در مدارس نداریم وجود داشت ( البته ظاهرا شما هم با لب تاب های بچه ها کار می کنید که فکر کنم کار پر خطری خواهد بود.) موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام همکار محترم من با لپ تاپ بچه ها کار نمی کنم این لپ تاپ و تب لت هم که ملاحظه می فرمایید فقط برای یک دانش آموز است که متعلق به خودش بوده و چون دوست داشت کار کردن با آن را یاد بگیرد همراه آورده بود. ما یک سیستم داریم که معمولا از ان برای آموزش استفاده می شود. از حضورتان ممنونم
سلام. عالی بود. حداکثر استفاده از حداقل امکانات... خسته نباشید. در مورد کامنت بالایی مثل این که خانم معنوی از تهران می نویسند. خب اگر مدارس مرکز کشور هم کامپیوتر نداشته باشند تکلیف روشن است... اما این نکته را شما نشان دادید اگر معلم علاقه مند باشد می تواند به هر طریقی کار خودش را انجام بدهد. متشکرم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام استاد نمی دانید چقدر از دیدن کامنتتان خوشحال شدم ممنونم که به یاد ما بودید استاد محترم
سلام خانم یگانه - خسته نباشید - فکر می کنم در مبحث paint یه جورایی همه ما از هدف اصلی کتاب که آموزش نقاشی (بعنوان یک پودمان) در قالب پروژه گروه دانش آموزی است فاصله گرفته ایم و همه تلاشمان روی طرح هرم غذایی محدود کرده ایم . چون هدف کتاب یادگیری پودمانها در پیشبرد قالب و طرح کلی پروژه مورد نظر دانش آموزان است .

پاسخ:
پاسخ:
سلام همکار محترم ولی من اصلا هرم غذایی مد نظرم نبوده دانش آموزان مدارسی که من تدریس می کنم هنوز در مراحل ابتدایی کامپیوتر هستند و من حس کردم هرم غذایی برای انها سنگین است برنامه ی paint را معرفی کردم و آنها را آزاد گذاشتم که با این برنامه مشغول باشند همین ممنونم همکار محترم
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۷ انجمن فرزانگان کویر
با سلام

سیاستمدار کسی است که..............!

امان از دست این انگلیسی ها

انجمن فرزانگان کویر

پاسخ:
پاسخ:
سلام
مطالبت درباره کار و فناوری عالی بود خداکنه همه دبیرا از حداقل ها بیشترین استفاده را بکنن.
طرح درس از ژودمان ها بزارید لطفا.
یه سری به ما هم بزن خوشحال میشیم.

پاسخ:
پاسخ: ممنون آقای آبادیان لطف کردین چشم حتما
جدیدترین و باحال ترین ترول ها
از ما بازدید کنید!!
ترول کده
http://trolkade.ir
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۴ خانوم معلمِ کار و فناوری
سلام خانوم طاهره خانوم
به وبلاگم بیاین لطفا و یه کمک اساسی مرحمت کنین

پاسخ:
پاسخ:
قربون قدت من واسه خودم و محصل های گلم موندم خواهر جون
سلام طاهره جونم
مث همیشه گل کاشی
دلم برات تنگ شده

پاسخ:
پاسخ:
من بیشتر دلم تنگ شده عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی