مدرسه ی کار و فناوری

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

همیشه راه آسمان باز است پرواز را بیاموز

بایگانی
آخرین نظرات

آقای بهروزی تسلیت

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۳ ق.ظ

مدیر محترم وبلاگ حرفه و فن هریس  تسلیت مرا به خاطر فوت دختر عزیزتان بپذیرید



کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۳
طاهره یگانه

نظرات  (۷)

سلام
واقعا خبر تاسف باری بود
خدا بهشون صبر بده

پاسخ:
پاسخ:
بله واقعا تاسف بار بود
سلام
جناب آقای بهروزی
غم از دست دادن دردانه تان را به شما تسلیت میگم.
ما را در اندوه بزرگ خویش شریک بدانید.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون عزیزم از ابراز همدردیت خدا واقعا بهشون صبر بده
از جمعه که این پست را در وبلاگ ایشان دیدم مدام اون روزی که در دوره ی مدرسی ، ایشان با چه ذوقی از به دنیا اومدن دخترشان حرف زدند و قول دادند که عکسش را برایمان روی وبلاگ می گذارند و..... جلوی نظرم است واقعا نمی دانم چه واژه ای برای تسلیت به او باید گفت . امید که خدا دوباره به او فرزندی عنایت کند تا زودتر به آرامش برسند با اینکه می دانم هیچ چیز و هیچ فرزند دیگری جای این کوچولوی عزیز را نخواهد گرفت . برای ایشان و همسرشان آرزوی صبرو سلامت دارم.

پاسخ:
پاسخ:
خدا به ایشون و خانواده ی محترمشان صبر عنایت فرمایند از دست دادن فرزند آنهم زمانی که دلت تازه به لبخند شیرینش خوش می شود مصیبت کمی نیست برایشان از خداوند آرامش می خواهم
سلام. من هم باید به همکار خوبمان در شهرستان هریس جناب آقای بهروزی تسلیت بگویم و آرزوی صبر برای ایشان و خانواده محترمشان داشته باشم... از شما هم متشکرم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام استاد بزرگوار از اینکه می بینم در این دنیای مجازی دلها اینقدر به هم نزدیک است و برای غصه های هم غصه دار می شویم احساس رضایت می کنم من هم از شما متشکرم
با سلام خدمت همکار محترم و گرا می . با فیلم آموزشی پودمان 4( مستند سازی) در خدمت شما دوست عزیز هستم . با نظرات سازنده ات بنده حقیر را یاری فرمایید . عطا ئی

پاسخ:
پاسخ:
موفق باشید
با عرض سلام خدمت خواهر بزرگوارم

لطف و محبت شما در روزهای سخت و پر درد مرهمی شد بر زخمهای بیشمار من .

خدا را سپاس به خاطر داشتن شما

پاسخ:
پاسخ: برایتان صبر و شکیبایی و تندرستی و سلامت و نعمت های روزافزون از خدا خواستارم
لطفا اگر زحمت نیس این آگهی ترحیم را دیگر بردارید

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از پیشنهادتون ولی من معمولا چیزی رو از وبلاگم حذف نمی کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی